۱ مهر ۱۳۹۴

6 دلیل که به میزان کافی چربی نمی سوزانید

۱ مهر ۱۳۹۴ 2085 بازدیدکننده 0 نظر
6 دلیل که به میزان کافی چربی نمی سوزانید در این مقاله می خوانید

بیشترین تلاشتان را می‌کنید تا چربی‌های اضافه را بسوزانید اما به هدفتان نمی‌رسید؟ در اینجا نکاتی برای کمک به شما آورده شده است. ...

6 دلیل که به میزان کافی چربی نمی سوزانید

پروتئین به شما کمک می‌کند

کاهش وزن

آیا به میزان کافی پروتئین دریافت می‌کنید؟ اگر می‌خواهید حجم ماهیچه‌های بدن خود را بیشتر کنید باید پروتئین دریافتی شما کافی باشد. ماهی تن منبع عالی پروتئین است، همچنین ماست، سینه‌ی مرغ، پنیر، آجیل و عدس.

 

ورزش‌های قدرتی را جدی بگیرید

کاهش وزن

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ورزش‌های سخت و قدرتی برای سوزاندن چربی زیاد اهمیت ندارند اما آن‌ها اشتباه می‌کنند. همان‌طور که دویدن روزانه مهم است این ورزش‌ها نیز نوعی فعالیت فیزیکی هستند که از مقاومت بدن استفاده می‌کنند تا بدن را قوی و پایدار بسازند و در کنار آن چربی‌ها را بسوزانند. محققان پیشنهاد می‌دهند حداقل هفته‌ای دوبار این ورزش‌ها را انجام دهید.

 

بر مبنای احساسات نخورید

کاهش وزن

اگر جدا تصمیم دارید یک رژیم غذایی را دنبال کنید راه‌حل خود برای آن را تقویت کرده و آن را ادامه دهید. فکر به اینکه به خودتان اجازه می‌دهید تنها تکه‌ای از دسر را بخورید باعث می‌شود به هدفتان نرسید. تنها زمانی که گرسنه‌اید چیزی بخورید نه به این دلیل که فرصتی برای خوردن پیش آمده است. باید بدانید چه زمانی خوردن شما از روی احساسات است و چه زمانی دلیل آن گرسنگی واقعی است.

 

بدن خود را به چالش بیندازید

کاهش وزن

زمانی که ذهنتان را آماده‌ی هدفتان در تناسب‌اندام کردید بسیار مهم است که برای خود یک برنامه بچینید. این کار کمک می‌کند برنامه‌ی زمانی خود را ادامه دهید و هرروز یک روال خاص را تکرار نکنید. در رژیم غذایی خود تکنیک‌های متفاوتی را به کار ببرید تا با گذشت زمان کسل نشوید. این کار کمک می‌کند بدنتان را به چالش بکشید.

 

برای خود یک گزارش غذایی داشته باشید

کاهش وزن

از هر چیزی که می‌خورید یک گزارش داشته باشید. این یعنی حتی کوچک‌ترین چیزی که می‌خورید. اغلب افراد متوجه چیزهایی که در طول روز می‌خورند نمی‌شوند، کمی از غذای همکارتان، یک‌تکه‌ی کوچک کیک، یک میان وعده ... و بعدازاینکه سوزاندن چربی برای آن‌ها چقدر سخت است تعجب می‌کنند.

 

برای زمان طولانی گرسنه نمانید

کاهش وزن

باوجودی که توجه و دقت روی میزان کالری دریافتی خوب است اما در این کار زیاده‌روی نکنید و خودتان را خیلی گرسنه نگه ندارید. هرچه بدنتان را از غذا محروم‌تر کنید چربی بیشتری ذخیره خواهد کرد. همچنین گرسنه ماندن به این معناست که سوخت‌وساز بدن را کند کرده‌اید، چیزی که اصلاً نمی‌خواهید.

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040