۲۹ مهر ۱۳۹۶

جلوگیری از افزایش وزن در تعطیلات 2

۲۹ مهر ۱۳۹۶ 1027 بازدیدکننده 0 نظر
جلوگیری از افزایش وزن در تعطیلات 2 در این مقاله می خوانید

کاهش وزن در تعطیلات برای شما سخت است. اما با رعایت نکات زیر می توانید احتمال موفقیت خود را بالا ببرید. ...

جلوگیری از افزایش وزن در تعطیلات 2

فعال بمانید

در شروع هفته به تقویم نگاه کرده و برای ورزش خود برنامه‌ریزی کنید. در اولویت گذاشتن ورزش باعث بهبود حالت روحی شده، استرس را کاهش داده و در بدن شما تعادل ایجاد می‌کند.

 

 

داشتن هدف برای حفظ وزن

شاید در طول تعطیلات نتوانید وزن کم کنید اما حفظ وزن فعلی‌تان نیز گام بزرگی است. حفظ تعادل راهی برای لذت بردن از تعطیلات بدون سخت گرفتن به خودتان است. شما می‌توانید مانند هر فرد دیگری با افزایش وزن خود در سال جدید بجنگید.

 

 

آب‌رسانی به بدن

کم‌آبی می‌تواند باعث شود فکر کنید گرسنه‌اید حتی اگر نباشید. زمانی که فکر می‌کنید گرسنه‌اید در ابتدا یک لیوان آب یا چای گیاهی بنوشید. سپس ببینید آیا واقعاً گرسنه بوده‌اید. بعلاوه نوشیدن کمی آب قبل از خوردن غذا می‌تواند باعث شود کمتر بخورید.

 

 

محدود کردن الکل

الکل می‌تواند باعث شود پرخوری کرده و حواستان به چیزی که می‌خورید نباشد. الکل کالری بالایی دارد که می‌تواند بیشتر از مقدار مورد نیاز بدن باشد. یافتن یک نوشیدنی با کالری کم می‌تواند کمک کند روی چیزی که می‌خورید کنترل داشته و به مراقبت از کالری دریافتی در طول تعطیلات کمک می‌کند.

 

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040