۲۰ دي ۱۳۹۵

چیزهایی که در مورد کاهش وزن باید بدانید

۲۰ دي ۱۳۹۵ 2249 بازدیدکننده 0 نظر
چیزهایی که در مورد کاهش وزن باید بدانید در این مقاله می خوانید

اگر به دنبال راهی مؤثر برای کاهش وزنتان هستید می‌توانید از نکات زیر کمک بگیرید. ...

چیزهایی که در مورد کاهش وزن باید بدانید

نیازی به سم‌زدایی بدن نیست

کاهش وزن

برنامه‌های زیادی هستند که از فواید پاک‌سازی بدن برای سلامت می‌گویند اما حقیقت این است که شما نیازی به این کار ندارید. شاید یک رژیم غذایی سالم زیاد برای شما مهیج نباشد اما پروتئین کم‌چرب، میوه‌ها، سبزیجات، غلات و چربی‌های سالم از سالم‌ترین راه‌ها برای کاهش وزن می‌باشند. حقیقت این است که کبد و کلیه‌ها از نیاز بدن به سم‌زدایی خود حمایت خواهند کرد و نیازی نیست شما رژیم خاصی را برای این  کار دنبال کنید.

 

تغییرات کوچک تفاوت زیادی ایجاد می‌کنند

کاهش وزن

نخوردن یک عدد کلوچه یا یک قاشق کوچک شکر در قهوه شاید کوچک به نظر برسد اما در وزن شما تغییر زیادی ایجاد خواهد  کرد. با این کار شما روزانه صدها کالری را از غذای خود حذف کرده‌اید و این تغییرات می‌توانند برای کاهش وزنتان مفید باشند.

 

نوشیدنی شما کالری دارد

کاهش وزن

به یاد داشته باشید نوشیدنی‌ها تأثیر زیادی بر موفقیت شما در کاهش وزن خواهند داشت. هر زمان ممکن است از نوشیدنی‌های بدون کالری یا کم کالری مانند شیر کم‌چرب یا  آب استفاده کنید. تحقیقات نشان داده‌اند نوشیدن آب سی دقیقه قبل از وعده‌ی غذایی می‌تواند به شما در کاهش وزنتان کمک کند.

 

مراقب چیزی که می‌خورید باشید

کاهش وزن

همه‌ی ما شنیده‌ایم برخی افراد ادعا دارند در عرض یک هفته چندین سایز وزن کم کرده‌اند. طبیعی است شما هم مشتاق این نتایج سریع باشید اما باید بدانید بهترین نوع کاهش وزن همان تدریجی بودن آن است. مقدار طبیعی کاهش وزن چیزی حدود 450 تا 900 گرم در هفته است. داشتن یک هدف واقعی شما را از  خسته شدن در طول مسیر بازمی‌دارد. در انتخاب غذاهای خود واقع‌بین باشید و تا جایی که می‌توانید به سراغ خوراکی‌های فراوری‌شده نروید.

 

برخی ترفندها مؤثرند

کاهش وزن

اگر همیشه از کربوهیدرات‌ها اجتناب می‌کنید، با معده‌ی خالی میوه می‌خورید و یا برای کاهش وزن از گریپ‌فروت استفاده می‌کنید باید بدانید در رژیم غذایی اشتباهی قرار دارید. بسیاری از برنامه‌های کاهش وزن نتیجه‌ای نخواهند داشت. اغلب این برنامه‌ها ترفندهایی را به شما می‌گویند که در عمل شاید نتیجه‌ای نداشته باشند. اما باید بدانید برخی از آن‌ها ممکن است مؤثر واقع شوند. اگر قبلاً دیده‌اید نخوردن چیزی بعد از هشت شب برای شما مؤثر است می‌توانید از همین روش استفاده کنید. نیازی نیست تمامی جنبه‌های ذکرشده در یک رژیم غذایی را دنبال کنید، ببینید کدام‌یک برای شما نتیجه خواهد داشت.

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040