۲۶ مهر ۱۳۹۵

خوراکی هایی برای سلامت موهای شما

۲۶ مهر ۱۳۹۵ 2359 بازدیدکننده 0 نظر
خوراکی هایی برای سلامت موهای شما در این مقاله می خوانید

درست مانند بدن، موهای شما نیز با  گذشت زمان تغییراتی می‌یابند. شما باید موهای خود را قوی کرده و مانع ریزش آن‌ها شوید. ...

خوراکی هایی برای سلامت موهای شما

گردو

تقویت مو

آجیل‌ها برای مبارزه با ریزش مو عالی هستند. آن‌ها روغن‌هایی دارند که در موها تبدیل به الاستین شده و باعث رشد مو می‌شوند. اگر در بدن خود روغن کافی نداشته باشید موهایتان آسیب خواهند دید.

 

اسفناج

تقویت مو

کمبود آهن دومین عامل ریزش مو و ساده‌ترین مشکل قابل درمان است. اسفناج غنی از مواد معدنی و ویتامین‌هاست – آهن، بتاکاروتن، فولات و ویتامین C – که موها را سالم نگه داشته و باعث گردش چربی در پوست سر می‌شوند.

 

هویج

تقویت مو

هویج‌ها غنی از بتاکاروتن هستند که در بدن به ویتامین A تبدیل می‌شود. در مورد موهای شما، ویتامین A به تولید چربی‌های تقویتی برای پوست سر کمک می‌کند.

 

کلم چینی

تقویت مو

متخصصان ریزش مو را با بررسی سطح فریتین شما درمان می‌کنند، فریتین نشان می‌دهد آیا بدن سطح خوبی از آهن دارد و موها چقدر سالمند. با خوردن کلم چینی می‌توانید سطح فریتین را بالا ببرید زیرا این خوراکی غنی از آهن است.

 

ماست یونانی

تقویت مو

بیشتر دستورهای تهیه‌ی ماسک مو در خود ماست یونانی دارند و این دلیل دارد. این ماده‌ی غذایی لذیذ می‌تواند برای موهای شما نیز مفید باشد. ماست یونانی با چربی کم دارای مقدار خوبی از ویتامین B5  و ویتامین D می‌باشد که برای موها و سلامت فولیکول‌های آن‌ها مفیدند.

 

تخم‌مرغ

تقویت مو

ویتامین D برای موهای شما عالی است. تخم‌مرغ منبع خوبی از این ویتامین است.

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040