۱۰ شهريور ۱۳۹۵

9 ترفند برای سریع دیدن نتیجه کاهش وزن

۱۰ شهريور ۱۳۹۵ 1861 بازدیدکننده 0 نظر
9 ترفند برای سریع دیدن نتیجه کاهش وزن در این مقاله می خوانید

برای حفظ انگیزه و تلاش سخت برای رسیدن به هدف باید بهترین راهکارها را استفاده کنید. راه حل شما باید سریعاً نتیجه را به شما نشان دهد. ...

9 ترفند برای سریع دیدن نتیجه کاهش وزن

جمعه‌ها خودتان را وزن کنید

کاهش وزن

کسانی که بر اساس یک روال منظم خودشان را وزن می‌کنند بیشتر در کاهش وزن و حفظ آن موفق‌اند. بیشتر افراد در طول هفته به دنبال رعایت عادات سالم هستند و در تعطیلات آخر هفته کمی در آن تعلل دارند. وزن کردن در روز جمعه نتایج تلاش سختتان را به شما نشان می‌دهد و تشویق می‌شوید در تعطیلات نیز عادات سالم داشته باشید.

 

در ظرف اشتهاآور نخورید

کاهش وزن

اخیراً اندازه‌ی بشقاب‌ها درست مانند قطر کمرهای ما بزرگ‌تر شده است. خوردن غذای مناسب و احساس سیری در بشقاب‌های کوچک‌تر ساده‌تر خواهد بود.

 

افزودن قند یا چربی به سالاد

کاهش وزن

برای لاغری و داشتن یک غذای مغذی سالاد بهترین انتخاب است. شما می‌توانید با افزودن کمی طعم‌دهنده مانند مواد  قندی یا چربی طعم سالاد خود را رضایت‌بخش نگه‌دارید. می‌توانید به سالادتان کمی خامه، آجیل، دانه‌ها، آواکادو یا میوه‌های خشک‌شده اضافه کنید. روی سالادتان یک منبع پروتئین مانند ماهی یا مرغ داشته باشید.

 

نوشیدن آب قبل از هر وعده

کاهش وزن

در دسترس داشتن یک بطری آب قبل از خوردن غذا به شما در کاهش چربی‌ها کمک خواهد کرد.  استفاده از آب در طول روز مانع از پرخوری شما بر اثر احساس گرسنگی کاذب می‌شود. می‌توانید به آبتان چند تکه یخ یا تکه‌هایی از گیاهان یا میوه‌ها اضافه کنید تا طعم بهتری پیدا کند.

 

تقویت ماهیچه‌ی دوسربازویی

کاهش وزن

نیازی نیست به باشگاه‌های گران‌قیمت رفته و ساعات زیادی را در آنجا بگذرانید تا به تناسب اندام برسید، به سادگی به تمرین‌های خود تمرینات قدرتی اضافه کنید، مانند تمرینات تقویت عضلات دوسر بازویی. این تمرین‌ها تأثیر بزرگی بر ظاهر و احساس درونی شما خواهند داشت. اجرای این تمرینات ساده است و می‌توانید راحت در خانه در هر زمان که وقت خالی داشتید انجام دهید.

 

در مهمانی یک لیوان آب داشته باشید

کاهش وزن

اگر در مهمانی‌ها پرخوری می‌کنید یک نوشیدنی بدون کالری انتخاب کرده و در دستتان داشته باشید. تا زمانی که این لیوان در دست شما و کیفتان در دست دیگرتان است سخت به سراغ خوراکی‌های دیگر خواهید رفت.

 

بعد از هر لقمه چنگالتان را بگذارید

کاهش وزن

خوردن  هر لقمه‌ی غذا و توجه به شکل، طعم و دمای آن کمک می‌کند کمتر بخورید و سریع تر به مرحله‌ی سیری خواهید رسید. بین لقمه‌های غذا چنگالتان را زمین بگذارید و ذهنتان را از اینکه بیشتر می‌خواهید منحرف کنید.

 

بین سه لقمه‌ی اول تا ده بشمارید

کاهش وزن

ترفند دیگر برای کم خوردن تمرکز روی طعم غذا بجای  کاری است که انجام می‌دهید، مثل تلویزیون دیدن. بین سه تا شش لقمه‌ی اول غذا کمی تأمل کنید. غدد چشایی سنسورهایی شیمیایی هستند که سریعاً خسته می‌شوند، بنابراین مگر زمانی که خیلی گرسنه باشید، چند لقمه‌ی اول غذا طعم بهتری برایتان خواهد داشت. پس از کمی خوردن حس می‌کنید دیگر برایتان طعمی ندارد و دست از خوردن برمی‌دارید.

 

مخفی کردن خوراکی‌ها در انبار

کاهش وزن

شاید داشتن چیزهایی مانند چند شکلات داخل یک ظرف شیشه‌ای روی کابینت شما زیبا باشد اما در دسترس داشتن آن باعث بیشتر خوردنشان می‌شود. مواد خوراکی چاق‌کننده را در انباری یا جایی از آشپزخانه که دسترسی سختی دارد نگه‌دارید.

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040