۱ شهريور ۱۳۹۵

غذاهای دارای فیبر زیاد برای کاهش وزن

۱ شهريور ۱۳۹۵ 1914 بازدیدکننده 0 نظر
غذاهای دارای فیبر زیاد برای کاهش وزن در این مقاله می خوانید

منابع غذایی حاوی فیبر که به کاهش وزن شما کمک می  کنند ...

غذاهای دارای فیبر زیاد برای کاهش وزن

جودوسر

 کاهش وزن

جو راهی عالی برای دریافت فیبر مورد نیاز شماست، یک نصفه پیمانه جو چهار گرم فیبر دارد. روز خود را با یک صبحانه‌ی غنی از فیبر شروع کنید و تا زمان ناهار احساس سیری خواهید کرد.

 

لوبیاها

 کاهش وزن

لوبیاها غذایی جالب برای افزودن به رژیم غذایی شما هستند. لوبیا نه تنها به طور طبیعی فیبر زیادی دارد بلکه سرشار از پروتئین نیز است. یک نصفه پیمانه از هر نوع لوبیا حدود شش گرم فیبر دارد.

 

سوپ

 کاهش وزن

سوپ غذایی غنی از فیبر است. البته همه‌ی سوپ‌ها فیبر ندارند اما بیشتر آن‌ها حاوی فیبر زیادی هستند. سوپ‌های دارای نخود و عدس فیبر زیادی دارند. هر سوپی که از سبزیجات دارای فیبر زیاد و سیب‌زمینی تهیه شده باشد احساس سیری طولانی به شما خواهد داد.

 

سبزیجات تیره برگ

 کاهش وزن

سبزیجات تیره رنگ، هویج، چغندر، بروکلی و هویج وحشی فیبر زیادی دارند. سبزیجات راهی عالی برای یک وعده‌ی غذایی با حجم مناسب و بدون کالری زیاد هستند. مصرف سبزیجات دارای فیبر  بالا باعث می‌شود بیشتر احساس سیری کنید.

 

تمشک

 کاهش وزن

یک پیمانه تمشک هشت گرم فیبر و 64 کالری دارد و این خاصیت آن را بهترین منبع غذایی فیبر کرده است. بیشتر میوه‌ها، خصوصاً توت‌ها، فیبر دارند اما تمشک به خاطر فیبر بالا و کالری کم خود بهتر است.

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040