۲۷ تير ۱۳۹۵

نکاتی موثر برای کنترل ریزش مو

۲۷ تير ۱۳۹۵ 8880 بازدیدکننده 1 نظر
نکاتی موثر برای کنترل ریزش مو در این مقاله می خوانید

افراد زیادی هستند که با مشکل ریزش موهای خود درگیر می‌باشند. بهتر است راه‌های موثرتر برای مراقبت از موهای خود را بدانید تا شما نیز گرفتار نشوید. ...

نکاتی موثر برای کنترل ریزش مو

 

اگر دلت میخواد موهات پرپشت باشه، این روش رو امتحان کن!

معرفی یک روش آسان و گیاهی برای پرپشت کردن موها

به جای رنگ مو برای رفع سفیدی از این روش استفاده کنید

کشف راهکاری که در ۲ دقیقه چروک هایتان را رفع میکند!! + راهکا

 

 

موهای خود را با ترکیبی از روغن بادام ماساژ داده و به آن حرارت دهید. این کار را دو بار در هفته انجام دهید.

مقدار زیادی غذاهای خام مصرف کنید مانند هویج، کلم، گوجه‌فرنگی، کرفس، اسفناج، گل کلم ، و میوه‌ها و سبزیجات و محصولات لبنی مانند شیر، پنیر و ...

 

ریزش مو

مصرف حنا موهای شما را ضخیم و نرم کرده و مانند یک رنگ طبیعی عمل می‌کند. استفاده از حنا بسیار ایمن تر از رنگ‌های شیمیایی دیگری است که خطر بیماری‌هایی مانند سرطان را دارند.

 

ریزش مو

 شاید باور نکنید اما یک روال ورزشی منظم می‌تواند به رشد موهای شما کمک کند. علت آن است که ورزش میزان گردش خون را افزایش داده و به حذف مواد سمی بدن از طریق تعریق کمک می‌کند.

 

ریزش مو

استفاده از مولتی‌ویتامین‌ها فواید بسیاری برای بدن دارد، چه از لحاظ ضعف داخلی یا رژیم غذایی نامناسبی که باعث ریزش مو می‌شود.

 

ریزش مو

شوره برای موهای شما خطرناک است و منجر به ریزش مو خواهد شد. باید شوره‌ی مو را در مراحل اولیه کنترل کنید تا زیاد از آن آسیب نبینید. از شانه یا برس فرد دیگری استفاده نکنید و وسایل آرایشی موی خود را با دتول ضدعفونی کنید.  یک بار در هفته با آب گرم موهای خود را شامپو بزنید تا مانع قارچ‌ها و دیگر عفونت‌ها شوید.

 

ریزش مو

اگر از شوره‌ی مو رنج می‌برید موهای خود را یا روغن نارگیل گرم شده بپوشانید. سپس آب دو عدد لیمو را به موهای خود بزنید، کمی به موها با سشوار حرارت داده و سپس بگذارید مواد برای دو ساعت روی موهایتان بماند. موها را با  یک شامپوی ملایم بشویید. این کار باید برای دو یا سه بار در هفته تکرار شود.

 

ریزش مو

حداقل روزانه 10 تا 12 لیوان آب بنوشید. آب کمک می‌کند مواد سمی جمع شده در بدن حذف شود.

 

ریزش مو

از نوشیدنی‌های قندی، مواد سرخ‌شده و ادویه‌ی زیاد در رژیم غذایی خود استفاده نکنید.

 

ریزش مو

استرس بزرگ‌ترین عامل موثر در ریزش مو است. افسردگی و تنش ارتباط نزدیکی با ریزش موها دارند  و بیشتر ما در زندگی روزانه‌ی خود زمانی برای استراحت نداشته و مانند ربات کار می‌کنیم. زمانی را برای استراحت بگذارید. برای خود یک تفریح داشته باشید، مثلاً به موسیقی گوش دهید.

 

ریزش مو

هیچ‌گاه موهای خیس را شانه نکنید زیرا باعث ریزش مو خواهد شد. بگذارید موهایتان به طور طبیعی خشک شوند و سپس شانه بزنید. زیاد از وسایل حرارت زا مانند اتوی مو یا سشوار استفاده نکنید.

 

ریزش مو

رنگ‌های شیمیایی برای موهای شما بسیار مضرند، از مصرف آن‌ها اجتناب کنید. داشتن موهای خاکستری بهتر از نگرانی برای طاسی است.

 

ریزش مو

اگر اخیراً بیماری سختی را پشت سر گذاشته‌اید یا یک جراحی بد داشته یا زایمان کرده‌اید ممکن است شاهد ریزش موهای خود باشید. در این شرایط نزد پزشک بروید تا رژیم غذایی مناسب و ویتامین‌های لازم برای شما را تجویز کند.

 

اگر دلت میخواد موهات پرپشت باشه، این روش رو امتحان کن!

معرفی یک روش آسان و گیاهی برای پرپشت کردن موها

به جای رنگ مو برای رفع سفیدی از این روش استفاده کنید

کشف راهکاری که در ۲ دقیقه چروک هایتان را رفع میکند!! + راهکا

 

 

 

ریزش مو

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040