۱۸ مرداد ۱۳۹۴

12 نکته برای کاهش وزن سریع

۱۸ مرداد ۱۳۹۴ 3349 بازدیدکننده 0 نظر
12 نکته برای کاهش وزن سریع در این مقاله می خوانید

انجام این کارها باعث می‌شود زودتر از آنکه فکرش را بکنید از وزن خود بکاهید. ...

12 نکته برای کاهش وزن سریع

برنامه‌ی بیرون رفتنتان را تغییر دهید

 کاهش وزن

شاید در ماه بیشتر از 9 بار غذای بیرون می‌خورید. این رژیم را به‌یک‌بار در هفته تغییر دهید و هربار به‌جای یک بشقاب بزرگ از ماکارونی برای خود سالاد مرغ سوخاری سفارش دهید.

 

از خوردن تنقلات نمکی خودداری کنید

 کاهش وزن

با حذف خرید تنقلاتی مانند اسنک و چیپس‌ها به هدف خود در کاهش وزن بسیار نزدیک‌تر خواهید شد.

 

صبحانه‌ای با 300 کالری بخورید

 کاهش وزن

هرروز حدود 300 کالری از ترکیب غلات و پروتئین برای صبحانه‌ی خود مصرف کنید. مثلاً یک ساندویچ کره‌ی بادام‌زمینی. این ساندویچ باعث می‌شود کمتر در طول روز گرسنه شوید و درنتیجه از تنقلات کمتری استفاده کنید.

 

زمان‌های کوتاهی ورزش کنید

 کاهش وزن

سعی کنید هر وقت که ممکن است کمی ورزش کنید، مانند انجام حرکات پرشی یا کششی در هنگام تماشای تبلیغات تلویزیونی. این ورزش کم به سوزاندن کالری بیشتر کمک کرده و باعث می‌شود از خوردن تنقلات در پای تلویزیون خودداری کنید.

 

عادات خود را تغییر دهید

 کاهش وزن

اگر سیگار می‌کشید آن را ترک کنید. همین حالا عضو یک باشگاه شوید و همراه با یک مربی ورزشی شروع به تمرین کنید.

 

کمد خوراکی‌ها را مرتب کنید

 کاهش وزن

کاملاً کمد خود را مرتب کنید. خوراکی‌هایی مانند بستنی که قبلاً در خوردن آن زیاده‌روی می‌کردید را با چیزهای دیگری که کم‌کالری هستند جایگزین کنید، مانند تخمه‌ی آفتابگردان. با این کار با هربار سر زدن به قفسه‌ی خوراکی‌های خود انتخاب‌های بهتری خواهید داشت.  

تفریحات شاد و سالم داشته باشید

 کاهش وزن

شاید دوست داشته باشید پس از کار با دوستان یا همکارانتان به تفریح بروید. ممکن است اغلب شام خوردن در یک رستوران را انتخاب می‌کرده‌اید اما حالا این عادت خود را عوض کنید. به‌جای شام خوردن در بیرون از خانه، باهم شروع به پیاده‌روی و دویدن کنید.

 

از سبزیجات استفاده کنید

 کاهش وزن

با افزودن سبزیجات به غذاهایی که دوست دارید، مانند افزودن رویه‌ای از سبزیجات به پیتزای خود و استفاده از فلفل سبز به‌جای پپرونی، سریع‌تر سیر می‌شوید و دیگر جایی برای خوردن چیز بیشتری مانند دسرهای چرب یا چیپس نخواهید داشت.

 

شروع به دویدن کنید

 کاهش وزن

اگر می‌خواهید از وزن خود کم کنید هرروز زمان ناهار 20 دقیقه بدوید. با گذشت مدتی شما از وزن خود کاسته و در کنار آن پرانرژی‌تر می‌شوید.

 

زیاد غذا نخورید

 کاهش وزن

ممکن است قبلاً زمانی که برای خوردن فست فود بیرون می‌رفتید غذای زیادی سفارش می‌دادید. اما حالا تنها یک‌چیز سفارش دهید: کمی سیب‌زمینی سرخ‌کرده یا شش تکه ناگت مرغ.

 

فضایی برای دسر باقی بگذارید

 کاهش وزن

برای خوردن تنقلاتی که دوست دارید مقداری فضا بگذارید. با خوردن تنقلات سالم مانند هویج و حمص ( نخود ارده ) جایی بگذارید که بتوانید یک‌تکه شکلات موردعلاقه‌ی خود را بخورید.

 

شب چیزی نخورید

 کاهش وزن

پنج شب در هفته بعد از حدود ساعت 6:30 عصر دیگر چیزی نخورید. دو شب دیگر را برای شام خوردن بیرون از خانه رزرو کنید. شب‌ها تنها می‌توانید کمی تنقلات سالم بخورید.

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040