۱ مرداد ۱۳۹۷

راه های موثر برای رهایی از اعتیاد به تنباکو 2

۱ مرداد ۱۳۹۷ 1239 بازدیدکننده 0 نظر
راه های موثر برای رهایی از اعتیاد به تنباکو 2 در این مقاله می خوانید

اگر واقعا دوست دارید تنباکو را برای همیشه کنار بگذارید می توانید از راه های زیر کمک بگیرید تا تلاش موفقی داشته باشید. ...

راه های موثر برای رهایی از اعتیاد به تنباکو 2

ورزش

فعالیت فیزیکی برای کسانی که زیاد سیگار می‌کشند سخت است بنابراین بعد از ترک در باشگاه عضو شده و برنامه‌ی ورزشی‌ای داشته باشید که بتواند به شما کمک کند. شاید در ابتدا خسته شوید زیرا به ریه‌ها و بدن خود بعد از سال‌ها سیگار آسیب‌زده‌اید اما به مرور قدرت و توانایی شما بیشتر خواهد شد.

 

 

سیگار نخرید

بسیار ساده است. اگر شما دیگر سیگار نخرید به ترکتان کمک خواهد کرد. برخی افراد یک سیگار برای مواقعی که خیلی نیاز دارند کنارمی گذارند ما این تنها عادت شما را طولانی‌تر کرده و ترک را سخت‌تر  می‌کند.

 

 

پس‌انداز پول

سیگار تقریباً گران است بنابراین پس‌انداز پولی که برای سیگار هزینه می‌کردید می‌تواند راه خوبی  برای شما باشد. اگر روزانه یک بسته سیگار می‌کشید هزینه‌ی آن را در یک ظرف بگذارید. پس‌انداز این پول انگیزه‌ی دیگری برای برنگشتن به عادتتان خواهد بود.

 

 

خوابیدن

خستگی می‌تواند نیروی شما را گرفته و بازگشت به عادت‌های بد را ساده‌تر می‌سازد. در هفته‌ها و ماه‌های بعد از ترک، مقدار خواب کافی داشته باشید زیرا در این شرایط بدن شما احساس راحتی داشته و ایده‌ی سیگار در صبح برای شما ناخوشایند خواهد بود.

 

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040