۱ مهر ۱۳۹۲

نقش آب در کاهش وزن

۱ مهر ۱۳۹۲ 8762 بازدیدکننده 3 نظر
نقش آب در کاهش وزن در این مقاله می خوانید

حتما شنیده اید که روزانه باید 8 لیوان آب بنوشید ولی این قاعده دقیقا درست نمی باشد دراین مقاله شما با نقش آب در کاهش وزن آشنا خواهید شد. ...

نقش آب در کاهش وزن

اهمیت نوشیدن آب در کاهش وزن

نوشیدن آب در کاهش وزن اولیه به دلیل از دست رفتن مقادیر زیادی از آب بدن بسیار ضروری است.بدن برای سوزاندن کالری نیاز به آب دارد و کمبود آب در بدن روند سوزانده شدن چربی را کند می کند. سوزاندن چربی باعث تولید سموم در بدن می شود و آب نقش بسیار مهمی در دفع این سموم بازی می کند. کاهش آب بدن باعث کاهش حجم خون میشود که نتیجه آن  نارسایی در رسیدن اکسیژن به ماهیچه ها و به وجود آمدن احساس خستگی در شما است. یک رژیم لاغری خوب شامل مصرف کافی فیبر است. فیبر بدون مصرف آب باعث به وجود آمدن یبوست می شود. آشامیدن آب با وعده غذایی باعث می شود شما زودتراحساس سیری کنید و دریافت کالری کمتری داشته باشید.

 

چه مقدار آب باید بنوشیم؟

معمولا میزان مصرف آب باید به حدی باشد که رنگ ادرار شما زرد کم رنگ باشد. البته مصرف برخی آنتی بیوتیک ها و مکمل های ویتامینی باعث تغییر رنگ ادرار می شود. شما نباید نگران این باشید که مصرف بیش از حد آب باعث پف کردن بدن شما و جمع شدن آب در زیر پوست شما شود. البته آب های که مقداری نمک در آن ها وجود دارد این اثر را دارند ولی این در مورد آب های آشامیدنی صادق نمی باشد.

 

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040