۱۳ مرداد ۱۳۹۷

چگونه بدون افزایش وزن، ماهیچه بسازید 2

۱۳ مرداد ۱۳۹۷ 52 بازدیدکننده 0 نظر
چگونه بدون افزایش وزن، ماهیچه بسازید 2 در این مقاله می خوانید

ورزش تنها برای کاهش وزن نیست. تمرینات قدرتی در خانه می‌توانند به مرور به ساخت ماهیچه کمک کنند.   ...

چگونه بدون افزایش وزن، ماهیچه بسازید 2

پر کردن ظرف‌ها از آب

مایعات تقریباً سنگین هستند بنابراین می‌توانید از هر چیزی که با مایعات پر شده باشد برای وزنه استفاده کنید. برای مثال می‌توانید ظرف شیر یا بطری‌های پودر را با آب پر کرده و از بطری‌های آب به عنوان وزنه برای ورزش استفاده کنید.

 

 

خواب خوب برای ماهیچه

حتماً هر شب بین 8 تا 10 ساعت بخواهید. خواب به بازسازی ماهیچه‌ها کمک کرده و به شما انرژی می‌دهد تا در تمرینات خود قوی باشید. خوردن چیزی قبل از خواب را نیز امتحان کنید تا ماهیچه‌های خود را به رشد مناسب تشویق نمایید.

 

 

حداقل8 تا 12 لیوان آب

آب برای ماهیچه‌های شما ضروری است. آب اجازه می‌دهد شما تحرک داشته و ماهیچه‌ها انعطاف‌پذیر شوند و مواد مغذی لازم را به ماهیچه‌های شما می‌رساند. شما باید در روز حداقل 8 تا 12 لیوان آب بنوشید. البته اگر مرتباً ورزش می‌کنید یا در جایی با آب‌وهوای گرم و خشک زندگی می‌کنید بدنتان به آب بیشتری نیاز دارد.

 

 

حداقل سه بار در هفته ورزش کنید

اگر می‌خواهید ماهیچه بسازید برای خود برنامه‌ای مثلاً برای روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه برای ورزش بگذارید. در زمان ورزش در هر جلسه باید 5 تا 12 بار هر تمرین را تکرار کنید تا ماهیچه بسازید. در هر جلسه‌ی تمرین سعی کنید تا بیشترین حدی که می‌توانید تکرار داشته باشید. البته نباید از توان خود فراتر روید زیرا ممکن است به ماهیچه‌هایتان آسیب بزنید.

 

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040