۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

بهترین میوه ها و سبزیجات با کربوهیدرات کم

۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ 141 بازدیدکننده 0 نظر
بهترین میوه ها و سبزیجات با کربوهیدرات کم در این مقاله می خوانید

برای کسانی که به دنبال بهبود سلامت خود هستند میوه و سبزیجات کم کربوهیدرات راهی عالی برای کم کردن دریافت کلی کربوهیدرات می‌باشد. ...

بهترین میوه ها و سبزیجات با کربوهیدرات کم

طالبی

14 گرم کربوهیدرات در هر پیمانه

نه تنها طالبی کربوهیدرات کمی دارد بلکه دارای 1.5 گرم فیبر در هر پیمانه‌ی خود می‌باشد. بعلاوه این میوه منبعی عالی از ویتامین A، منیزیم، پتاسیم و ویتامین K است که آن را برای درمان مشکلات فشار خون، مشکلات خواب، اختلال لخته شدن خون و کاهش دید انتخابی عالی ساخته است.

 

 

کرفس

2 گرم کربوهیدرات در یک ساقه‌ی بزرگ

ازآنجایی‌که کرفس آب زیادی دارد می‌تواند فیبر بدن را زیاد کرده و در کنار آن مقدار فراوانی ویتامین‌های B، ویتامین C و پتاسیم دارد. کرفس باعث سیری شما خواهد شد بدون اینکه کالری اضافه کند و همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد کرد.

 

 

کاهو

3 گرم کربوهیدرات در 100 گرم

کاهو شاید ساده به نظر برسد اما مواد مغذی متفاوتی برای بدن همراه دارد، از جمله قندها، پروتئین، چربی، فیبر رژیمی، ویتامین K، پتاسیم، آهن، روی، ویتامین E و سدیم. کاهو کمک می‌کند تعادل سطح آب در بدن بهبود یافته و منبعی بدون کالری از انرژی است.

 

 

گوجه‌فرنگی

5 گرم در یک گوجه‌فرنگی متوسط

گوجه‌فرنگی به خاطر بتاکاروتن خود مشهور است و همچنین برای تقویت دید و پیشگیری از استرس اکسیداتیو در بدن عالی است. همچنین دارای سطح بالایی از ویتامین‌های خانواده‌ی B، مس، پتاسیم، فیبر، منگنز و ویتامین C می‌باشد. این خواص باعث شده‌اند گوجه‌فرنگی انتخابی عالی برای بهبود سوخت‌وساز بدن، بهبود تراکم مواد معدنی استخوان و حفاظت از سیستم ایمنی بدن باشد.

 

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040