۱۴ تير ۱۳۹۶

غذاهای سالم و آبرسان برای بدن

۱۴ تير ۱۳۹۶ 744 بازدیدکننده 0 نظر
غذاهای سالم و آبرسان برای بدن در این مقاله می خوانید

اگر به دنبال یک زندگی سالم هستید باید بدانید آب در سلامت شما از اهمیت بالایی برخوردار است. ...

غذاهای سالم و آبرسان برای بدن

بروکلی

میوه های آبدار

شاید باور نکنید که 91  درصد از بروکلی را آب تشکیل داده است. بروکلی دارای 20 کالری در هر پیمانه بوده و منبع خوبی برای فیبر، کلسیم و ویتامین C می‌باشد.

 

گریپ‌فروت

میوه های آبدار

91 درصد از گریپ‌فروت را آب تشکیل داده است و تنها 104 کالری دارد. یک عدد از این میوه 120 درصد از نیاز روزانه‌ی بدن به ویتامین C را تأمین خواهد کرد.

 

اسفناج

میوه های آبدار

92 درصد از برگ اسفناج را آب تشکیل داده است و تنها 7 کالری دارد. برای ویتامین A، ویتامین C و فیبر مورد نیاز بدن خود از سبزیجات سبزبرگ استفاده کنید.

 

بادمجان

میوه های آبدار

بادمجان یکی از سبزیجاتی است که مزه‌ی بی‌نظیر و لذیذی دارد. 92 درصد از بادمجان را  آب تشکیل داده و در هر وعده حدود 20 کالری دارد. برای دریافت فیبر و آنتی‌اکسیدان حتماً بادمجان را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

 

توت‌فرنگی

میوه های آبدار

تعجبی ندارد که این میوه‌ی شیرین و آبدار طرفدار زیادی داشته باشد. یک وعده از این خوراکی خوش‌طعم 50 کالری داشته و 150 درصد از ویتامین c بدن شما را تأمین می‌کند.

 

گوجه‌فرنگی

میوه های آبدار

این سبزی خوش‌طعم از 94 درصد آب ساخته‌شده است و چیزی حدود 27 کالری دارد. گوجه‌فرنگی منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها، لیکوپن، ویتامین A و C می‌باشد.

 

خیار

میوه های آبدار

96 درصد از هر خیار را آب تشکیل داده است. خیار بهترین دوست بدن شما در هوای گرم است. هر خیار حدود 8 کالری دارد. این میوه منبع خوبی برای فیبر و ویتامین K است و به کاهش التهاب در بدن کمک خواهد کرد.

 

مطالب دیگری که ممکن است بپسندید

نظر کاربران

    شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

    کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این مطلب دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.


    نام :
    ایمیل:
    متن مورد نظر:

    عضویت در خبرنامه wiki5040